» Bara glider runt och är måndagsfin! «

Haha ja exakt det gör jag nu, gjorde 3 dagliga med goldspur, hjälpte Sture att skälla på Juliette för att hon inte levlat även fast hon varit hemma hela dagen och sen bah jaha nurå? Så jag smyg testade nya banan med Nina (Har slarvat med goldspur) och nu springer jag runt och är mångasfin hihi massa skönt. Har satt på musiken på SSO (har haft den avstängd i typ ett år) Och guud va mysigt det är, nu kan man ha på den i nån vecka innan man tröttnar igen hehe.
 
 
Helt kär i min outfit haha..
 

 
 

 


Haha äsch, nu har jag varit duktig och gjort alla! :3

Svar: Aww duktig! :D
Courtney Silverhill

2014-03-24 // 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback