» Färjor på SSO «

 

 
 
När man stiger på färjan är det första man ser ett mystiskt ställe som heter Jorvik City, vad tror ni om detta?
Jag sätter en miljon på att de satt ut den där för att de vill att vi ska börja spekulera och längta. Dock lär det inte öppna förens om tidigare ett år eller nått.
 
Men en annan sak är att också SGB har en grå stor prick, men dit kan vi ju inte åka båt heller ;) Nej! Jag tror att vi kanske ska kunna åka ballong i framtiden, vad tror ni?
 
Jag älskar färjorna, det är super bra och nu kan vi äntligen åka imellan GÅD, SB och FP :) Hade dock velat ha en färja på VG men det är ju liiiite svårt hehe.
  • Nya kläder - Jo de var ju fina men jag har inte fastnat helt för marin outfits. Sen tycker jag det är så slöseri på affärer att fylla upp med samma utbud men jag förstår ju grejjen med det.
Vad har ni för tankar om gårdagens uppdatering?
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback