» Historien om Nemo och Doris «

Ja eftersom Doris är tillbaka och tänker börja spela igen så är nog flera av er nyfikna, fundersamma kanske? Över vem hon är och hur blev vi Nemo och Doris helt enkelt? Här är den får ni den historien.
Borde kanske göra en film? skämt åsido..
 

 
 
Jag träffade Ellie Gladeforce "Doris" när jag gick med i Fairy forest.. Vi klickade direkt och började hänga massor. Jag höll lektioner för Doris och vi bara flummade runt, snackade skit och hade deep talks i chatten. Hon var en av mina första vänner på SSO som jag faktiskt pratade med och hängde med mycket.
 

 
När Fairy Forest blev oaktiv skapade jag en klubb tillsammans med Haley Rainstorm
(Idag klubbledare för Sneakydragons) Och självklart hängde Doris med.
 
 
Det var här som jag berättade om mina tankar kring att göra en serie och Doris nappade genast och vi började bolla ideer och sedan drog en produktion igång. Doris var alltså den som hjälpte mig med min första serie "Historien om Mary" och var huvudperson i "Min bästa vän Melanie".
 

 
När jag höll på med min fösta egna blogg (Bloggade med Evelina Westson från början) brukade jag bli brb ganska ofta och på konstiga ställen som jag tyckte var fina för en bild. När jag tabbade upp igen stod Doris där och typ asgarvade för att hon hittade mig på så skumma ställen. (Hände flera gånger). Och på något sätt kom vi in på filmen hitta nemo. Helt enkelt blev jag hennes Nemo och hon blev min Doris som hittade mig.
 
Det hela började som ett skämt såklart.
 
 
vi klädde ut oss och gick och badade, samt pratade valska.
 

 
När jag lämnade ledar rollen i Pixel warriors och gick med i Moon warriors så hamnade Doris i en klubb som hette Confused turtles. Alltså hela historien hur hon hamnade i den klubben är så sjukt rolig men jag tror inte ni kommer hajja men endå.
 
 
 
Vi står i ingången till RH, som ni vet är ju fisken Doris lätt förvirrad i filmen och ja det är riktiga Doris också.
Det kommer fram en spelare till Doris o bah : NÄMEN HEEJ!! Vad länge sen! och Doris svarar lixom ååh jamen guud det vare verkligen. Jag frågar henne i vän vem det är och hon ba: Jag har ingen jävla aning. Den här spelaren frågar då Doris om hon vill gå med i Confused turtles och Doris ba: Jaaamen för gammal vänskaps skull! Jag döör alltså... Confused turtles, alltså namnet också..
 
 
 
Öhm ja sjukt random men typ sånt här roade vi oss med :)
 

 
Sedan när jag gick med i Sneakydragons så ville jag såklart ta med mig Doris hit, Sneakydragons var nyskapad och det här var min första Sneakyhug, med de enda medlemmarna som var med när jag kom in om jag inte minns fel. Hursom kom Doris med här och när hon gjorde det så fortsatte hon kalla mig Nemo såklart och rekommenderade mig som ridlärare eftersom jag hållt lektioner för henne.
 
 
Sedan dess har det bara varit så, Nemo och Doris.. Men Doris började bli mer oaktiv och slutade spela för ett ganska bra tag sedan och därför har jag helt enkelt inte skrivit så mycket om henne för att vi inte umgåtts. Men nu vet ni varför jag kallas Nemo och vem som är min Doris :) Förhoppningsvis kommer Doris dyka upp mycket här i bloggen om hon börjar bli aktiv igen. Jag hoppas på det såklart :')
 



MEN MIN FINASTE NEMO <3
Satt och log genom hela inlägget, gud vad rörd jag blev :')
Kom och tänka på din blogg och gick in, och så ba världens finaste inlägg om mig! MIG! ÅÅÅÅÅHHH <3
PUSS PÅ DIG! <3

Svar: haha awww haru hittat hit igen också :') <3
Courtney Silverhill

2014-03-25 // 13:00:22

Haha å vilken fin historia! :D

Svar: hihi :) <3
Courtney Silverhill

2014-03-25 // 15:28:33

<3

Svar: :) <3
Courtney Silverhill

2014-03-25 // 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback