» Kingen my only one «

Den här hästen är det bästa jag har på SSO, jag skulle kunna rida runt på honom jämt och använda honom i varenda serie jag har (Vilket jag typ hittils gjort). Jag skulle kunna skicka iväg alla mina 10 hästar och bara ha honom i stallet. Han är jag. Jag älskar min starthäst Nightwhisper, jag har ett speciellt band till honom. Men Kingen, alltså kan inte sätta fingret på det. Han är fantastisk, passar i allt, är snyggast av alla hästar på SSO (enligt mig) och han är stor och mäktig. Ja en dag kanske jag gör det, skickar iväg alla utom honom. Finaste Eveningking <3
 
 
 
 
 

 


Har alltid viljat köpa en friser, men aldrig haft råd :/

2014-03-15 // 23:56:45

Friesern är utan tvekan den snyggaste, maffigaste hästen i SSO. Är så nerkärad i min egna :D

Svar: Jamen visst är den! Love it <3
Courtney Silverhill

2014-03-16 // 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback