» Ponny utställning «

Igår kväll höll jag och Sture det sista eventet på Ponnyveckan, en utställning med temat "Sötast outfit". Herregud så fina och söta alla var alltså men endast 3 finalister skulle koras.
 
Vi hade 3 finalister som var Ellie Northfall, Evangeline Silverbell & Hortense Skyfall.
 
 
 
Jag och Sture körde på Babyblue och Babypink :)
 

 
Här står vi med finalisterna. Fick dock ingen bättre bild på dem :/
 
 
Men såhär blev resultaten:
  1. Ellie Northfall - Supergullig marin outfit.
  2. Evangeline Silberbell - Sockersöt sommar outfit.
  3. Hortense Skyfall - Bedårande babyblue outfit som var grymt bra matchad.

 
 
 Ponny kram <3
 



Stackars Malin som inte har någon ponny ;)

2014-03-21 // 23:53:38

Jag tycker 2:an var finast <3

2014-03-22 // 18:18:42

Hej vart har du köpt dina skor nemo? Skulle bli sjukt tacksam för svar <3

Svar: Hej på dig! Jag kan rekomendera databasens hemsida för dig där du hittar all utrustning och kläder m.m. om du inte redan vet om den :)
starstable.bplaced.net/db/se/

Men just dessa skor har jag fått i ett uppdrag och har haft fler som frågat om dem men de finns alltså inte att köpa.. Minns inte riktigt när jag fick dom heller. Tyvärr :/ Kram!
Courtney Silverhill

2014-03-24 // 11:59:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback