» Skvaller «

Hejsan! Eftersom jag inte kommer sitta vid datorn alls denna helgen (typ) så tänkte jag bjuda på lite skvaller. Under denna vecka som gått har nämligen en ny serie börjat filmas. Jag har länge skrivit och redigerat manuset, kontaktat personer som jag vill ha med i serien och knåpat med outfits. Det är långt ifrån klart men jag kommer släppa trailern så småningom. Så under tiden som Mary och Flippen publiceras på bloggen (6 avsnitt kvar) så händer det mycket spännande saker som jag inte får skriva om..
 
Oh.. Blev ni nyfikna nu? ;)
 
 
 
 

 


o.O
Hatar när någon gör mig nyfiken, och värre när man inte får veta vad det är på ett tag

Svar: mihii ;)
Courtney Silverhill

2014-03-02 // 00:36:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback