» Hard working laady «

Gårdagens uppdatering
Ja det blev inga tinker hästar, attans! Men 3 söta ponnysar kom endå. Jag tycker mycket om färgerna men ska kika på dem i spelet ikväll, har bara sett bilder än så länge. Men jag känner verkligen att jag inte ORKAR levla en till ponny.. Har levlat två och det är fan ett helvette haha.. Iförsig går det snabbare nu... Men ja jag vet inte.
 
 
Vad tycker ni om att levla ponnys?
Köpte du en ponny igår, vilken?
 
Kommer hem runt 4 tiden idag och då äre bara att kötta plugg inför i morgon, men ska försöka spela en stund ikväll och KANSKE vara med på eventet. Puss <3
 

 


Så klart det tar tid att levla en seeeeg ponny och jag skulle inte göra om det igen!
Men kommer inte tinkrarna nästa vecka så står jag där utan att ha en häst att levla, skulle då kunna köpa mig en ponny bara för att ha något att göra under tiden! :)
Så klart jag inte köpte någon nu i onsdags, jag har 79 sc, jag är fattig ;p

2014-05-08 // 15:16:06

Så klart det tar tid att levla en seeeeg ponny och jag skulle inte göra om det igen!
Men kommer inte tinkrarna nästa vecka så står jag där utan att ha en häst att levla, skulle då kunna köpa mig en ponny bara för att ha något att göra under tiden! :)
Så klart jag inte köpte någon nu i onsdags, jag har 79 sc, jag är fattig ;p

2014-05-08 // 15:16:07

Ja du Nemo det är ju otroligt jobbigt att levla en ponny. Men också lite kul. Nej jag köpte ingen igår. Dels för att jag redan har en lista på vilka jag ska köpa och dels för att jag inte vet vilken jag vill ha hehe men de är iaf otroligt söta :)) ♥♥ puss ♥

2014-05-08 // 15:33:11

Jag köpte den skäckiga ponnyn <3

2014-05-09 // 07:51:47

Köpte fux-skäcke. Men gillar faktiskt att levla... Konstigt nog! T.o.m ponnys!

2014-05-09 // 13:26:25

DU ÄR BÄST APA,GRATTIS I EFTERSKOTT♥ NEMOOOO ÄÄÄÄÄR BÄÄÄÄÄST OWO HARRU EN SAMBO?NEMO ÄR BÄST C: HEJDÅ SÖTLOIS BAMMA PÖÖÖÖÖL SAPOOÖÖÖÖW NEMO DAKSHSJFBHNFJRHVBN

2014-05-13 // 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback