» Huvuduppdragen del 2 «

Starstable togs precis till en helt ny nivå, wow vilket jobb dem gjort. Uppdragen var spännande och välgjorda. Älskade hur dem lagt in videoklipp och bilder som gjorde att man verkligen sögs in i spelet. Det här var nog det bästa någonsin tycker jag. Huvuduppdragen är alltid bra och spännande men detta, wosh! Kan det vara för att man väntat så länge? Att man snöat in sig på de gamla vanliga upprepade enkla uppdragen? Vet inte.
 
Kommer inte berätta exakt vad som händer eller vad uppdragen går ut på i detalj,
utan se detta mer som en recension.
 
Tog så himla mycket bilder att ni nog inte vill ha alla på en gång haha..
 

 
 
Älskar att de hetsar upp en lite i dialogerna, med typ skynda dig spring så fort du kan! Haha jag blir helt galen och springer verkligen för livet :'D
 

 
 
Älskar när man får bilder från nya vinklar, denna var ju kickass alltså!
 

 
Nemo in action
 
 
 
 

 
 

 
I väntan på natten, spoooky!
 
 
 
Haha alltså bara jag som sjöng detta?

 
 

 
 
Vackert!
 

 
Mer bilder och tankar kommer i ett annat inlägg! :)
 
Ni som gjort uppdragen, vad tyckte ni?
 



Jag älskade uppdraget!
Spelade med Felle och vi båda var uppriktigt uppjagade av vad som höll på att hända!

8 månaders väntan på detta var värt priset, men jag hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa uppdrag med huvudstoryn! :)

Svar: Nej precis så tänker jag med :) Dem var AWESOME men hoppas de kommer nya i sommar iaf :) <3
Courtney Silverhill

2014-05-04 // 14:41:38

Uppdragen var bäst enligt mig. Fattar inte varför alla klagar. Dem var ju jättebra. Man fick mycket xp uppdragen var spännande och roliga Men jag hoppas att det ändå kommer nya huvud uppdrag snart!! :)) ♥♥ puss ♥

Svar: Ja alltså sjukt bra verkligen! :D <3
Courtney Silverhill

2014-05-04 // 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback