» Lever jag? «

Dessa veckor har varit jobbiga, jag känner hur jag har axlarna uppe vid öronen hela tiden för att jag går runt och spänner mig för att jag är stressad, såå många saker i huvudet just nu. Jag hamnade i sängen efter middagen igår, alltså strax innan 8. Kollade på Horse 1 (bästa kanalen) och somnade kanske vid 10 tiden. Vaknar 9 timmar senare och är lika trött som jag var när jag gick och lade mig. Känner hur halsen är tjock och inser att ja nu kommer jag bli sjuk. Idag har jag en redovisning, efter redovisningen ska 2 till förberedas. Sen ska jag zombiewalka hem och ja.. Jag hoppas att jag orkar spela. Nej fyyy livet är inte på topp just nu haha.. Datorn har jag inte ens fått leveransbesked om så bara att glömma att fixa med den i helgen.. Och juste jag fyllde ju år i onsdags så ska firas ihelgen också, ORKAR INTE...
 
Tror jag kommer vara mer pepp i eftermiddag iallafall när 3 av 6 redovisningar är klara/förberedda.
 
Någon mer än jag som längtar efter sommarlov?
 
 

 
 


Inte bara du...^^

2014-05-09 // 07:20:41

Ja du Nemo längtar så mycket till sommarlovet. Längtar till allt utom en sak. Jag måste lämna världens bästa klass. Nästa termin måste vi byta så vi kommer gå i olika skolor. Jag kommer sakna de så himla mycket men annars längtar ja jättemycket :) Och ja inte trevligt att vakna och känna jag kommer bli sjuk så stackars dig Nemosen puss :) ♥♥♥♡

Svar: Åh jag förstår känslan tro mig! Det är såå tungt att behöva lämna sin klass. Men de närmaste håller man fast vid endå :) Men ja, ibland vill man bara att allt bara ska flyta på och vara som vanligt föralltid. Puss <3
Courtney Silverhill

2014-05-09 // 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback