» 1 dag kvar! «

Tjenis! Sitter och kastar i mig lite frukost efter en morgonpromenad. Hur blev klockan så mycket!? Ska försöka hinna tvätta också innan en kompis kommer och plugget drar igång. Idag är det bara 1 dag kvar till uppdatering och dinodalens öppning. Woop! Kommer troligtvis gå in med Kim, Annie och Alicia och Emlan. Eftersom Kim ska filma. Men ja det beror på om jag tänker spela just när dom ska gå in. Vi får se, tycker det är lite speciellt att utforska ensam också. ÄR SÅ KLUVEN ifall jag ska ta min nordis eller om Nightwhisper ska få följa med, det är ju endå han som jag alltid utforskat allt det nya.. Svårt.. Jaja idag ska jag försöka få lite tid för redigering efter plugget. Det närmar sig trailersläpp ju! Nervöööst.
 
 
Vad gör ni idag? Otåliga inför öppningen kanske?
 



Dricker kaffe just nu och tänker logga in och levla klart fort som tusan ^_^

2014-11-18 // 12:51:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback