» 1000 följare på Youtube. «

 
 
Det gick fortfare än jag trodde, jag har fyrsiffriga följare på min kanal.. WOW.. Känns helt otroligt! Vilken jävla bra start för JV säsong 3. Och ni vet vad jag hade lovat.. En trailer eller ett datum för trailern. Jag kan inte ge er en trailer ännu, men jag ska klura på ett datum för den. Eftersom jag ska filma idag så återkommer jag med exakt datum för trailer släpp senare. PUSS PÅ ER ÄLSKADE LÄSARE OCH FÖLJARE <3
 
 



Du är ju bäst Nemo, du förtjänar så många följare! <3 ;)

Svar: Aww tack :D<3
Courtney Silverhill

2014-11-10 // 09:24:00

Oh jag ser verkligen fram emot trailern! Du är verkligen värd dessa följare! *-* <3
Du är toppen Nemo! ;)

Svar: HIHI jag med!! Åh taaack emma <3
Courtney Silverhill

2014-11-10 // 12:12:47

Grattis! Det är så roligt när man får lite respons på det man gör :D

Svar: Jaaa verkligen! :D Tack <3
Courtney Silverhill

2014-11-10 // 14:26:10

Du är bäst Nemo och du är värd så många följare!<3
Kollar på din blogg och ht kanal varje dag!:D<3

2014-11-10 // 21:29:52

Yt kanal inte ht kanal xD xD ;D

Svar: Aww tack! :D
Courtney Silverhill

2014-11-10 // 21:30:48

Ja Nemo jag sa ju det att du inte skulle hinna :) hehe! Men du är så himla värd alla följare och ja egentligen ännu fler!! Men det är helt otroligt när jag började följa dig så hade du kanske 200-300 som är jättemycket men du har växt så sjukt mycket på ett halvår men du är verkligen värd det och åt du gjorde säsong 1 helt utan manus är helt otroligt med tanke på hur stor och bra dn blev. Jag skulle aldrig klara en sån sak. Det skulle inte bli något alls typ. Du är så duktig på det du gör åh snälla sluta inte. Visst jv kommer ha ett slut men snälla sluta inte göra videor/filmer för du är så bäst på det. Det första jag fick veta om dig var typ att du var med i Sd. Nej skoja bara innan det så hörde jag om jv men jag orkade inte titta inte då. Orkade inte bry mig om dig och vem du var. Hade fullt upp med min dåvarande "idol" Alicia starnight men hade jag vetat hur det är nu så hade jag självklart gått in och kollat verkligen och hade då fått följa hela din resa... men Nemo det är hel fantastiskt jag är så glad det går inte att beskriva för dn skull! Det är så många människor som precis som jag älskar dig och lägger sin tid på dig och det är coolt men du är så värd det asså Nemo du är världens bästa!!!!! Stor puss o kram till dig Nemo ♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Åh härligt! Nej jag kommer inte vilja sluta heller, men blir svårt att hinna med allting. Men jag kommer nog alltid redigera videos så länge jag spelar SSO :) <3
Courtney Silverhill

2014-11-15 // 11:05:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback