» DINO DINO DINO!! «

Igår släpptes en video på dinodalen, duktiga Alice har hjälpt till med den. Hon är ju fantastisk! GO SNEAKY.
Därför kände jag att jag var tvungen att förbereda mig inför onsdag, så jag plockade hem min godis nordis "lemoncrush" låter som en godis eller hur? hihi.. Och sen gjorde jag en awesome outfit utifrån ett par tumvantar jag fick av tomten förra året. Gillar ni den?
 
 
 
 
Tycker den blev grym, älskar vantarna!
 


Redigerat - ÄNDRAT TRÖJA!
 
 
PERFEKT!
 
Vad som väntar där bakom kan jag knappt föreställa mig, tror det kommer bli tufft! Pefekt med ett nytt område inför säsongstarten, mer platser att filma på yääy.. På tal om JV så ska jag sätta mig och redigera nu. Såå vi får höras senare! Hoppas ni får en bra dag. Btw, gör ni också en särskild outfit inför öppningen?
 

 
 


Lila är favoritfärgen. Så fint. Min fina lila oufit finns på min blogg :) <3

2014-11-16 // 02:27:12

Vad har du för lilla svarte saker till autviten din😃😃

Svar: Undrar du vart jag köpt/fått allting? :) Isåfall kika databsen: http://starstable.bplaced.net/db/se/
Courtney Silverhill

2014-11-16 // 08:34:39

Jag gör en outfit till Dinodalen =D Den är en vinröd, vit och grå outfit som jag totalt nu ääälskar XD
Är klar med den btw, krävdes en liten shopping runda och plånboken tappade lite Star Coins, men det var värt det för den blev snyyyygg!!!! XD

2014-11-17 // 19:16:09

Ja lemoncrush låter verkligen som en godis eller nästan mer som en jättegod dricka typ citron med lite crush av typ frukter och goda saker mm nom nom din outfit var fett snygg juuuuuu! !! Vill att det skulle va jag som kom på den men not det var såklart du ♥♥ aja vill göra en outfit och det är min plan men 1. Jag kommer inte hinna här en massa läxor och ett prov. 2. Har typ inga kläder så då skulle jag behöva köpa en massa och jag sparar till en nordis ska köpa imorron och klubboutfiten så vill inte slösa pengar. Men ska kolla lite snabbt om jag hittar nåt. Var det nåt mer? Hms försöker minnas var det eller nej det var det väl inte eller? Btw så på non idag fick vi gå till en lekplats och testa olika krafter och leka lite. Låter kanske jättetöntigt men det var roligt ♥♥ vi typ åkte karusell, gungade och tävlade i en rutschkana haha jag var sämst. Hade så mycket friktion att jag bara stannade och satt fast. Fast om jag låg på rygg på jackan gick det bra hihi. Ramlade av ebbs lilla sega förra sköt häst igår hihi. Det är en liten shettis. Först hade vi "hopplektion" och då var hon jätteseeeg och hoppade knappt och jag fick skänkla och slå med spöt typ 5-10 gånger innan hon ens travade.Men hon klarade ändå alla hinder alla gånger utom en gång då hon rev två. Men vi hoppade en oxer på 40 och då var hon duktig och hoppade lite osammanhängande hopp ♥♥. Men seeg och jobbig. Sen skulle jag och ebb gå ut och hoppa ett hinder jag hoppade efter henne. Men då var hon jättepigg började galoppera som jag ville och så. Det var bara det att då helt plötsligt gör hon ett bocksprång så jag kommer helt ur balans och sen så landar Jpg henne så väg av och på nåt sätt så är det samma effekt som om hon skulle bocka igen jag liksom skjuts framåt och bara måste göra en volt nu. Landar lite på huvudet gör klart volten ställer mig upp och Jeeves jag ramla av!!!!! Så stog min lilla häst där och åt gräs medans jag fixade för att sitta upp igen. Men det var så himla kul asså älskar henne lite för det ♥ Aa puss puss måste verkligen skynda mig o sova så jag är pigg imorron när jag ska rida :) ♥♥♥♥ hoppa bästa klokare ♥♥ puss puss älskar dej ♥♥

2014-11-17 // 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback