» En sån där redigeringsmorgon! «

Godmorgon!
Jag håller på och sparar ner avsnitt 3 och ska lägga upp det privat på YT, lägger upp alla färdiga avsnitt privat och listar endast några få personer som får "förhands" titta. Vill ha feedback oså ni vet. Det är människor jag litar på till 100% som jag vet ALDRIG skulle spoila eller så. Det är även dem jag skickar manus osånt till. hihi.. Det känns bra med JV, trots min miss med filmningen igår. Åh blir arg på mig själv när jag tänker på det. Men har så goa människor omkring mig som ställer upp ikväll igen, så vi ska kötta samma scener och kanske några till om dem orkar. Alltså när folk hjälper mig med min serie så vill jag såklart filma så mycket som möjligt, men jag vill absolut inte att dem ska tycka att det är jobbigt att hjälpa mig så jag försöker lyssna på dem vad dem orkar oså. JV ska vara roligt! Right!? Ja men sen är det helt enkelt dags att börja köra avsnitt 4. Och sen filma allt som behövs för trailern. Jag har funderat på att släppa trailern den första advent. Vad tror ni om det? Alltså den 30 november. Låter det långt? För mig låter det jätte snart eftersom jag vill ha så många avsnitt som möjligt färdiga för att få schyssta bilder till trailern haha.. Men ja..Det ska nog gå så bra så!
Ni är så tålmodiga, i love it.. <3
 
 
 
 
Åh jag vill aldrig sluta med detta!! <3
 

 


Yay en vecka innan min födelsedag :D

2014-11-11 // 15:21:13

Den 30 november blir jätte braa!!! :D <3

2014-11-11 // 17:33:30

sluta aldrig nånsin kollar din kanal dagligen <3

2014-11-11 // 18:46:44

fhan kommer dö av spänning snart kan ej vänta att blogga att den kommer ut snart och då tänker jag lägga ut den första klippet på bloggen om det går
och hoppas att du lägger snart ut en trailer som vi andra kan tänka och fundera på vad som säsong 3 kommer handla om och jag kommer nog se om säsong 1 och 2 för att kanske lista ut vad som kommer hända kanske kommer det nog en ide

ps e på server 2

2014-11-11 // 21:32:31

30 november skulle va super bra! Jag fyller år då och det skulle va en perfekt present! :D

2014-11-12 // 07:14:21

åhh vill oxå förhandstitta <3

2014-11-12 // 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback