» Ett antal timmar senare «

Lämnar jag och Whisper dalen... Han är kall och jag är trött!
 
 

 
 
Jag älskar Dino, har sååå mycket kvar att utforska men det jag sett hittils är hur fantastiskt som helst!
 

 
 
Duktiga Whisper blev dubbelt bortskämd av mig och stallhjälpen.
 

 


Jag ligger kanske lite efter i dino. Ska lämna brevlådor hos nic men har inte hunnit längre för att i onsdags blev jag utloggad wn massa gånger. I torsdags så såg jag på idol samtidigt ehe och igår spelade jag mellan första idol och idol resultatshowen. Så då hann jag göra ett uppdrag för blev utloggad två gånger också. Hatar när man blir utloggad och får fatal. Speciellt om man inte har tid att spela så länge och bara blir utloggad så man inte hinner göra nåt alls. Asså jag tror att nästan alla har kommit längre än mig :/ Men jag älskar dinodalen och har inte ens utforskat halva en. Men det är så fint och en massa coola saker överallt så nu bor jag i princip i dino. Men har också en ny häst som måste levlas en nordis så levlarden lite också. Puss puss Nemo ♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥

2014-11-22 // 08:31:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback