» Jag har ju världens gulligaste läsare/tittare. «

Jag är så tacksam för att ni följer min blogg och min YT kanal, jag får så himla mycket post, mail och kommentarer från er och ni bara öser på med kärlek! Jag har ALDRIG fått en elak kommentar på min blogg eller YT, det är helt fantastiskt tycker jag. Peppar peppar.. Jag trivs så himla bra med er och kan nog aldrig tacka er nog för att ni är så fina och gulliga. Jag blir helt, jag vet inte vad jag ska säga. Rörd! Som det här tillexempelt, detta är bara en av flera underbara kommentarer från er. Alltså åh smälter. <3
Jag kommer som ni vet inte ge ut min adress, namn eller telefonummer till någon, tyvärr. Jag är inte mitt spelande eller hur man ska säga. Jag vill inte att ni ska veta vem jag är helt enkelt. Jag är så glad att så pass många accepterar det. Trots detta finns det dem som inte gör det och till er vill jag bara säga att ifall ni inte accepterar det respekterar ni inte mig och då respekterar inte jag er, simple as that. (Verkligen inte riktat till Thea som skrivit den gulliga kommentaren) Jag har svårt för att tycka illa om folk men finns det något jag verkligen inte tycker om är det folk som inte respekterar andra. Men till 99% är ni alla bara helt fantastiska och kärleksfulla och ni får mig att må bra.
 
Jag hoppas att ni känner att jag får er att må bra också :) Kärlek till er!
 



Det var så lite så Nemo Du är okså bäst

2014-11-27 // 20:15:23

Kan du inte göra en My mejl som d ger ut, för då kan du ha din vanliga hemlig och vi kan skicka brev till dig!😉😍

Svar: Jag har en mail till courtney :) [email protected]
Courtney Silverhill

2014-11-27 // 21:43:44

OHH började gråta när jag läste detta det var jag som skrev trodde aldrig i hela mitt liv att du skulle svara tårarna bara rinner ner för kinderna❤️❤️❤️❤️
Nemobebis för alltid finns om du vill prata kommer aldrig i mitt liv ge ut något om inte du/den prsonen inte vill. Mig kan du lita upp till1000000% på min kik är 00thesen00 och min mail är [email protected] ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Aww tack så mycket :D <3
Courtney Silverhill

2014-11-27 // 23:00:48

Hej Nemo <3 Vill också ge dig en julklapp men vi vet ju ej vart du bor. Då undrar man, vad kan vara en julklapp då? Jo, kärlek <3 Vi älskar dig Nemo, du kommer alltid vara älskad <3 Man kan skicka en dikt till dig i julklapp eller bara ge dig kärlek <3 Detta kanske var nån slaggs julklapp med kärlek, vem vet? <3

//Stora kramar från mig <3

Svar: Åh tusen tack fina du!! <3 :')
Courtney Silverhill

2014-11-28 // 07:58:35
» sonya

åå så sött skrivet du är så bra nemo!

Svar: Tack <3 :)
Courtney Silverhill

2014-11-28 // 08:15:32

Ja varför skulle du inte ha?? Du är en fantastisk människa. Älskar dig och ser upp till dig nästan mer än min egen mamma eller gör det, nästan alltid! Om du försvann skulle en femtedel av mitt liv försvinna helt. Mitt liv består av dig, Cilla, hästar, sso och mina vänner. Och vi finns här för dig alltid samtidigt som jag känner att har det hänt nåt kan jag alltid säga det till dig. Jag kan berätta allt för dig, inga hemligheter alls. Och du är nog dn enda det är så med i hela världen. Jag kan säga mer till dig än till min bästa vän och jag vet tätt du bryr dig även om vi är så många och du kanske inte hinner svara. Men ibland blir det att man tar det för givet och blir ledsen om man inte får svar. Det borde vara så att man blir skitglad och så varje gång och det blir man. Men det är inte så speciellt längre för det har hänt en massa gånger. Det är vissa som gråter så fort de ser dig men skulle jag göra det så skulle det bli nästan varje dag och inte lika speciellt. Du fattar. När jag kommenterar skriver jag till dig. Jag tänker inte på att ändra kan läsa och annars hade det knappt blivit nåt alls om jag skulle tänka på att det kan vara många andra som läser. Jag kommer ihåg när jag hade skickat bilder till dig och du la upp det på bloggen. Vilken lycka asså. Vet inte om jag kommer göra om det för det tog sammanlagt ca 6 timmar. Först göra alla saker. Sen fota bra eller ja okej bilder. Hitta mailadress. Och maila. Skrev in fel adress så fick skicka om typ 5 gånger innan det kom fram. Här inte 6 lediga Timmar nu och dessutom är jag sämst på att rita. Men nåt liknande till jul kommer det bli... puss puss Nemo hoppas du förstod lite hur mycket jag älskar dig ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Aww tack! :D <3
Courtney Silverhill

2014-11-28 // 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback