» Laddar upp trailern «

För fjärde gången laddar jag upp trailern på YT, har laddat upp den 4 gånger och rendat om den säkert 6 gånger. Hittar små fel hela tiden och saker jag vill ändra på. GUD blir aldrig nöjd haha. Mycket jobb ligger bakom den och jag hoppas att ni ska tycka om den nya säsongen. Jag börjar bli galet taggad alltså!
Idag ska jag rensa min garderob och plugga lite och ikväll ska jag på fördelsedagsfirande.
 

 
Igår höll jag ett sånt roligt event med drakarna, vi skrattade nästan hela tiden. Jag hade förberett lite challenges på isen nämligen. Vi startade med isen runt som uppvärmning, vi sprang runt hela isen helt enkelt med lite små hopp och slalom på vägen. När de var varma startade de kalla utmaningarna. Först hoppade de cirkel och spiral runt en vak, efter en stund fick dem ta av utrustning varannan minut (sadel, träns och schabrak) vilket gjorde det svårare. Tillslut kämpade Berit och Natalie om att vara sist vid liv men de dog PÅ SAMMA GÅNG hahah så kul. Sedan red vi vidare till ett ställe som har vakar som i en cirkel, här fick dem hoppa runt, runt, runt.. The last man standing gällde och Berit tog hem den titeln! Vid den sista challengen så ehm... haha alltså gud.. Det var försten till kan vi säga. Jag ställde dem i en klump, framför sig hade dem två vakar och en som var lite bredare. De fick klä av sina hästar helt och sedan red jag över och väntade in dem (den som bjöd in mig i grupp vann). Problemet är bara att de flesta inte kom fram till mig, de hade nämligen hoppat med sina tungor ute (typiskt drakarna) och fastnat i isen, de kom verkligen inte loss! Så jävla fail, vi skrattade gott åt detta lääänge. Men de fick ringa hem så provade vi igen, denna gången fastnade bara Stina :) hah.. Emma vann denna challenge, hon vet minnsann att man håller tungan inne när man är i dinodalen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Jag pruttade lite på Stina för att hon fastnade IGEN, jag sa ju IN MED TUNGAN!
 

 


Hahah! x-'D Alltså detta var så himla kul att jag hoppas den kommer igen! :D

2014-11-28 // 16:57:09

Haha Berit är den ända som inte har klubb outfit på sig xD

2014-11-29 // 08:11:50

Haha berit ska alltid va märkvärdig och inte ha klubb auotfit xDD

2014-11-30 // 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback