» Måndag «

Jag hatar måndagar.. Fy fan vad trött jag är! Och jag ska till skolan nu på morgonen.. Blä! Hade gett typ vad som helst för att få vara ledig idag.. Jaja slut gnällt, vem fan gillar måndagar? Igår gjorde jag så in i helvettes mycket uppdrag på Doris, kanonkul! Nu är hon level 15. Ikväll ska jag hålla i ett nytt event jag kommit på, freeze heter det och är ett event som passar denna vecka då dinodalen öppnar snart, wihoo! Annars så vet jag inte riktigt när jag är hemma idag, vi får se. Det kanske blir mycket spel eller lite beror på. 
 
Jaja nu ska jag dra mig upp och göra mig i ordning. Puss på er så länge <3
 
 
 


Jag gillar måndagar endast för en sak, språk! Tycker de är roligt men skulle vilja vara ledig idag också, haha. Men om man gjorde måndagar till helg så skulle tisdagar bli den dagen alla började hata, tyvärr kan man ju inte fixa något åt detta. Man får bara bita ihop och ta sig igenom allt som komma skall, även fast det inte är det roligaste..

2014-11-17 // 09:27:17

Har studiedag Idag haha lyllo mig! Men på onsdag kommer jag sent hem så fubbigt det är! xD

2014-11-17 // 12:39:26

Gillar mondagar för då rider jag annars är de blöööö! ;p

2014-11-17 // 21:18:22

Ja vem gillar måndagar??????!! Inte jag usch hatar den dagen borde inte finnas och asså det är just måndag jag hatar. Skulle vi börja skolveckan på tisdan skulle jag fortfarande gilla tisdag. Kanske ganska mycket för att jag rider då men tisdag är en dag att gilla ändå. Men måndagar är såååååå sega!!! Jobbiga och tråkiga. Det ända bra som händer är att vi har spanska och att det blir en dag närmare tisdag och fredag :) Annars bläää... Men vi får leva med en hemsk veckodag. Nemo jag måste prata mes nån, dig eller Cilla, det är viktigt. Och ni är de ända jag kan prata med. Men du, hur mycket tid har du liksom? Och då är de sso som gäll och det är så svårt/jobbigt att prata där:/. Cilla kan jag inte få tag på. Här inget nummer, ingen adress.. nåt tips? Det ända käglor vet är att hon varje torsdag är i kyrkan på kvällen/eftermiddag. Men då är hon med wn massa andra och har inte mycket ti:( Så järnvägar typ ingen chans att prata me henne... Jag skulle behöva kollo eller lovkul eller liknande med mycket tid. Helst helt själv med henne. Älskar dig och henne så mycket och behöver hjälp med mitt liv ♥♥♥ puss ♥♡♥♡

2014-11-19 // 21:49:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback