» Önskevideo! «

Hej på er! Uppdateringen är i full gång och jag är super spänd på vad som kommer komma. Jag vill ha sneakpeak på de nya hästarna.. Hursom så har jag faktiskt lyssnat på er och gjort en rundvandring i mitt stall, har fått några önskemål om det och det är ju ingen svår video att göra så varför inte!? Här har ni den:
 
 
 
 Haha alltså jag kan ju inte prata ibland!? FrukostFINGAAAH.. Ok..
 

Vi hörs efter uppdateringen! Jag ska plugga och träna innan den är klar tänkte jag.
 

 


hur köper man likadana benlindor till hästarna?

2014-11-05 // 20:14:31

"Jag är ganska duktig" hahah bullshiet, du är så lat med att levla <3

Svar: haha men jag VAR Duktig då :D
Courtney Silverhill

2014-11-06 // 00:07:00

Wow... Snyggt stall:|
Jag suger också på häst Levlande.
Har en lev 13, lev 0 , lev 0 & lev 10:)
(3<3

2014-11-06 // 19:59:39

kan du visa alla dina hästar nån gång också en al of my horses video? :D

Svar: Åh har velat göra detta så länge! Dock köps det nya ganska ofta och många står på ön o de skulle bli SVIN dyrt att ta hem o skicka tillbaka osv. Men en vacker dag kommer det de lovar jag! :)
Courtney Silverhill

2014-11-11 // 18:54:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback