» Segis :) «

Godkväll! Egentligen borde jag röjja runt på en maskeradfest just nu.. Men alltså nääääeeehh.. Kände verkligen inte för det. Hade jag kunnat komma utan utklädnad så sure, men fan orkar inte rota fram allting. Räckte med maskerad hela förra helgen heh.. Så jag blidde ensam hemma med katten, chips, paradise och en liten brasa. Egentligen vill jag sitta och redigera, men är trött och har lite smått huvudvärk så en dusch och hopp i säng med en film vore så jävla najs känner jag.. Ja, det får bli så. Samtidigt som helgerna är bra att redigera på så är dem också rätt sköna att vara dator "fri" på. Jag vill aldrig redigera när jag inte är pepp, det blir inte bra.
 
Så ni får ha en rolig kväll och va inte så tråkiga som jag är haha! Gå på maskerad förfan.
 
 



Hehe när jag är film sugen kollar jag på jv c:

2014-11-11 // 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback