» Sneaky Big Paradise «

"Antingen har ni sett programmen eller så har ni hört om dem. Ni kan älska det eller hata det. Oavsett så kommer detta bli den största utmaningen i Sneakydragons historia. Vågar du verkligen ställa upp? Du kommer bli inlåst i firgrove tillsammans med ett gäng drakar. Vad som händer sedan är det endast vi bakom kulisserna som vet. Det kommer gå ut på att ni är instängda, ni kommer antagligen bli rastlösa, skapa drama och pakter men vi kommer även att underhålla er med en rad challenges där ni tävlar om det högsta priset: immunitet i nästa utröstning. När det endast är två personer kvar innanför murarna i firgrove
kommer en final starta som ni sent kommer att glömma.

Har du styrkan, modet och hjärnan som krävs för att vinna Sneaky big paradise? Den personen du litar på mest kan vara en mullvad, dina beslut kan påverka fler än dig själv och det är inte alltid den som är bäst som lyckas hålla sig kvar till sist, ödet.. host.. produktionen har en del att säga till om också.

 
Detta är ett event jag planerat länge, jag har ett helt manus och gjort om hela vår ts så att den ska passa eventet. Inom snar framtid ska drakarna få prova på detta och i framtiden kanske man bjuder in andra klubbar till eventet? Vi får se. Jag kommer skriva mer om eventet längre fram, mitt manus är något jag jobbar väldigt hårt med och tror inte jag vill dela med mig av det här. Men mer info om hur allting går till ska ni absolut få veta! Loggan kastade jag ihop i paint haha. Vad tror ni kan det bli fett?
 

 


OMG! Vi har gjort exakt detta i Helpful Stars, HAHA!

2014-11-18 // 17:27:57

OMG fy vad kul det måste min klubb gö

2014-11-18 // 18:07:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback