» ännu en vecka avklarad «

Söndag <3 Idag ska jag bara mysa runt hemma och spela. Ladda upp inför veckan helt enkelt. Denna veckan tror jag att jag kommer va ledig nån dag och då jävlar ska trailern till JV bli klar! så taggad.. Annars då? Spelade inte igår så har både rykte och uppdrag att ta igen :/ glömde bort ryktet.. Dumma mig. Men jag snodde en bild från Sture, det är första gången vi ska gå in till Jorvik stallet. Minns verkligen när vi gick in i skördebyggden. Det var så mysigt! Denna gången hade jag inte samma feeling eftersom jag satt på ts med några och Kim filmade, men det var sjukt skojj! Fast jag föredrar att upptäcka ensam :) Hur gjorde ni när ni skulle in i Dino?
 
 
 
 


Jag tycker nog att det är roligast att utforska själv.
Men jag skulle nog vilja utforska nånting men min klubb!<3

2014-11-23 // 12:07:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback