» Den bästa behind the scenes filmen någonsin. «

 
 
 
 Som jag nämnt i ett tidigare inlägg så vill jag dra lärdom från mina misstag under säsonger, att dubbelkolla min mic är en av de sakerna jag måste göra till säsong 3 så att jag kan göra en lika awesome behind the scenes film som säsong ett hade. Gud haha.. <3
 



Jaaa säsong 1s behind the scenes var fett awsome den är bästa ever. Eller snart kanske den krossas av säsong 3s vem vet? Jag hoppas det iaf. Helt ärligt sagt så tycker jag inte att säsong 2s var så himla bra den var bra och så men inte bäst som 1an. Fast man lärde sig dock mycket av 2an och det var spännande att se hur scenen blev till :) Men hoppas på en rolig o lärorik behind the scenes!! Det kommer det säkert bli :) puss <3♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

2014-10-14 // 19:58:20

Jaaa säsong 1s behind the scenes var fett awsome den är bästa ever. Eller snart kanske den krossas av säsong 3s vem vet? Jag hoppas det iaf. Helt ärligt sagt så tycker jag inte att säsong 2s var så himla bra den var bra och så men inte bäst som 1an. Fast man lärde sig dock mycket av 2an och det var spännande att se hur scenen blev till :) Men hoppas på en rolig o lärorik behind the scenes!! Det kommer det säkert bli :) puss <3♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

2014-10-14 // 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback