» En mysig kväll med drakarna. «

Idag var det fullblodsgalopp med klubben, vi hade grupptävlingar med en avslutande final.
Veronika vann och kommer att få ett tills vidare hemligt pris hemskickat.
 
 
Janne tror att hon hoppar en grand prix.
 

 
 
Älskade drakar... <3
 

 
 
Finalgruppen galopperar fort som vinden!
 

 
 
Kram på duktiga Verre <3
 

 
 
Sedan vart det bara automatiskt att vi red ett gäng hem till vingården, haha aww <3
 

 


Jag hoppade Grand Prix med, synd att inte ni andra var på min nivå (alltså där uppe bland molnen^^)

Svar: hahahahah <3
Courtney Silverhill

2014-10-07 // 20:28:41

Snacka om dött lopp i finalen :D

Svar: Haha :D
Courtney Silverhill

2014-10-07 // 23:12:56

Grattis till Veronika then! ;3

2014-10-08 // 09:19:48

Naaw myyys saknar klubbevent. Har inte vart på event på flera månader asså jag är seriös :( Men håller på att starta upp en klubb just nu. Jag hoppas att jag kan lyckas bra och få det mysigt!!! Men sneaky vinner alltid i bäst och mysigaste klubb. Puss <3 ♥♡♥♡

Svar: Lycka till med din klubb! :D <3
Courtney Silverhill

2014-10-11 // 09:43:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback