» En söt bild från Sanna Greenlee <3 «

Åh man blir ju så glad av sånt här, tack så himla mycket Sanna. Det är en jätte fin bild! :)
 
 

 


Ritar mkt, döper dom ALLTID till Nemo <3 eller Sture <3 ❤️ Tror ni/du att Minecraft servern med kriget kommer upp snart? Har inte Minecraft själv och tycker det är jätte roligt att se på och spela hos min kompis. Kan inte ni ha fanträff på Server 2 och lägga ut ett inlägg på bloggen först så vi hinner se? Jag kollar varenda dag din, Ellies och Stures blogg <3 Du vill ju inte visa dig irl så säg till Sture hon har lagt ut bilden på er utan att måla ;D Skulle vara jääätte kul att få träffa er och skulle nog bli ledsen om ni hade fanträff men jag missade som t.ex. Nu på Lördag kommer jag missa en träff :/ Har ritat en rosa häst som heter NEMOO<3 xD Tråkar nog ut dig om jag skriver mer nu men en sista sak; Snäälla fanträff på Server 2!!

Svar: Hej! :) Bilden är tillräckligt mörk vid mina ögon så det är ok. Minecraft kommer upp så fort berit skaffat jobb och lagt upp servern ;D Tack tack <3
Courtney Silverhill

2014-11-12 // 21:41:59

Ehm vet inte hur man ska svara nu men kanske; SNÄÄÄLLA Fanträff på Server 2!

2014-11-14 // 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback