» Gårdagens lektion! «

Igår var det nybörjar lektion med Karin, en del i klubben kan ingenting om hästar så det var en jätte bra ide tycker jag. Jag hade lite nybörjar kläder på mig och Whisper (Starthäst var obligatoriskt). Hade jätte roligt.
 
 
 
Påväg till lektionen, härligt att man aldrig behöver vara rädd för att gå ensam :)
Nejmen så himla söta alltså. <3
 


 
 
Vi tränade på gångarter, ridvägar och lite allmänna grejjer som är bra att veta när man rider dressyr.
Tycker Whisper skötte sig exemplariskt, och efter lektionen fick han en ordentlig omgång med borsten och sedan släppte jag ut honom på lösdrift med de andra. Han trivs bra där ute, han sätter ordentlig päls och trivs med att mumsa på hösilage och busa med de andra hästarna hela dagarna.
 

 


Tycker det fortfarande var idiotiskt av mig att glömma bort tiden och sticka ut och cykla i regnet istället (Berits fel, han gav mig en sådan omöjlig textrad att skriva efter!!) D:

2014-10-10 // 14:00:16

Kolla, jag är med på två av bilderna! xD

2014-10-13 // 12:07:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback