» Jag har hyssat idag.. «

Just nu är jag långt hemifrån... Efter att ha rest i ungefär 5 timmar har jag äntligen kommit fram till mina drakar. I morse tog jag nämligen tåget till Annie Lightningheart i nyköping. Jag kramade om henne för första gången och sedan satte vi oss i bilen och körde i tre långa timmar ner till Vetlanda. Jag är alltså hemma hos Haley Rainstorm <3 Haley har länge planerat en maskerad hemma hos sig och alla drakar var bjudna, jag visste redan från början att jag så jävla gärna ville dit. Jag pratade ihop mig med Annie och vi bestämde oss för att göra det i hemlighet. Så mycket som drakarna har tjatat på oss och tillslut gett upp hoppet, fast vi egentligen vetat sedan länge tillbaka att vi kommer att vara där med dom. Det har varit svårt men så jävla roligt! Så just nu vid denna tiden (skrev detta inlägg torsdag 08.23) så har jag nyligen träffat och förhoppningsvis skrämt skiten ur alla drakarna. Det värsta vore om de blev försenade och går in på min blogg och blir spoilade haha. Men jag tror att det är lugnt! Jag och Annie räknade med att va framme i vetlanda senast 4 och de andra skulle komma vid 8. Ikväll ska jag ha så jävla roligt med världens bästa drakar. Jag kommer klä ut mig till min SSO gubbe och ni kommer få se bild på detta, lovar. Men ifall bloggen blir ganska tom i helgen vet ni varför. På söndag eftermiddag hämtar mina kompisar mig i nyköping och kör hem mig och det är väl inte förens då jag får tillgång till dator tror jag. Nu ska jag bara ha så jävla roligt och jag ska äntligen få vara Courtney på riktigt. Jag ska tillomed få en liten Käpp KINGEN till min outfit alltså ååååh!! Det här kommer bli en bästa helgen på länge.. ÄNTLIGEN
 
 
 
 
Och inatt sover jag bredvid min älskade Sture och Annie :')
 




Men Nemo vad ni måste ha lurat de hihi ehh fy vad roligt hihi. Men jag vill också åka 4 timmar och träffa en klubb liksom så.. asså gud så mysigt!!! Asså ha det så himla jättebra och bara ha kul och va tillsammans använd tiden. Jag har en sån här sak att när jag är med någon så brukar det typ ta jättelång tid att komma igång med något men sen när man måste sluta så har man jättekul och vill fortsätta. Men det är inte alltid ibland går det typ jättefort att börja med något. Men ha så jävla kul nu då!! Puss puss älskar dig Nemosen hihi ♥♡♥♡♥♡♥

2014-11-02 // 09:09:20

Men Nemo vad ni måste ha lurat de hihi ehh fy vad roligt hihi. Men jag vill också åka 4 timmar och träffa en klubb liksom så.. asså gud så mysigt!!! Asså ha det så himla jättebra och bara ha kul och va tillsammans använd tiden. Jag har en sån här sak att när jag är med någon så brukar det typ ta jättelång tid att komma igång med något men sen när man måste sluta så har man jättekul och vill fortsätta. Men det är inte alltid ibland går det typ jättefort att börja med något. Men ha så jävla kul nu då!! Puss puss älskar dig Nemosen hihi ♥♡♥♡♥♡♥

2014-11-02 // 09:09:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback