» Jag vill bara köra, nununu... «

Det har uppstått en del saker som gjort att jag inte kan köra igång med JV som jag tänkt. Men jag räknar med att kunna börja filma nästa vecka, jag hoppas verkligen det. Inget gör mig mer taggad än den här filmen.
 
 
 
Ryser från topp till tå, JV är mitt lilla kärleksbarn <3
 




om skulle du behöva ha någon som "statist"/"skådespelare" så ställer jag gärna upp. Antingen på willows konto elr emma starhome.

2014-10-01 // 15:00:53

hon har redan fixat "statister/skådespelar" Willow.

2014-10-01 // 15:11:51

Ser verkligen fram emot att få se en ny säsong av Jorvik vampyren för att det är verkligen en serie jag har kunnat hålla fast vid och verkligen gillat! ^-^ Keep it up Nemo!

2014-10-01 // 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback