» Kött, potatis, efterätt.. Host.. Ponnyhoppning! «

Godkväll!
Denna kvällen har spenderats med bland annat dressyr bedömning av några ifrån laget, träning inför tävlingen mot PinkBullets nästa vecka. Sedan stod ponnyhoppning på schemat som jag och Sture höll i. Vi har haft Fullblodsgalopp och ponnyhoppning än så länge. Kommande veckor väntas Kallblodsdressyr och Westerntävling med Paint och Appaloosa hästar. Roligt med lite raskategoriserade tävlingar, lät kanske konstigt? haha men ja. Mycket skojj har vi! Nu ska jag se på Paradise och sova tänkte jag, väldigt mycket i skolan och på SSO denna vecka så är rätt trött på kvällen. I morgon ska jag försöka få ihop en liten filmning inför en scen som jag behöver redigera klart. Men ja så mycket mer än så har inte hänt idag. Riktig måndag idag, trött och virrig haha..
 
 
 
 
 
Hörs i morrn igen fina ni :)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback