» Lördag :) «

Drog igång min dag med en timmas PW, det luktar så jävla gott överallt för alla eldar. Träffade på flera stycken som var ute med sina hästar i skogen, barbacka i höstmyset. Åhh <3 Har vart inne och resultattävlat (ovanligt) och nu ska jag äta lite äggröra med bacon till lunch innan jag intar duschen och sedan gör mig i ordning för en kväll på stan. Blir lite middag och bio med kompisar ikväll, mys mys.. Tror inte jag kommer spela mer idag så isåfall hörs vi i morgon igen, se till att ha en härlig lördag vänner!
 
 
 
 
 
Jag vet inte... Men det känns inte helt hundra med Queen ännu. Vi kommer inte skit nära mina bästa resultat i ridhuset ännu men jag ger det lite mer tid. Vet att hon kan :)
 

 
 
 
 



Nemo! Vart har du köpt dina solglasögon? Har hört att de kommer från ett uppdrag, i så fall, vilket uppdrag?

Svar: De finns inte att få tag på :) Är en gammal LT eller två års present.
Courtney Silverhill

2014-10-18 // 16:29:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback