» Matkoma «

Precis ätit raggmunkar, åt typ 4 stycken med bacon och är proppmätt. Raaaaaaap.
Har pluggat hela dagen och sen varit ute och promenerat en timme, måste göra det blir galen av att sitta vid datorn hela dagen.. Hade med mig Janne och Sture på ts så det var super mys, vi smed massa planer. mihi.
 
Nu ska jag kika ett avsnitt av PH innan det är dags att förbereda sig inför kvällens event som jag och Sture
håller i. Vi har skrivit ihop Word scrambler ord för hästraser, musik och maträtter. Medlemmarna får alltså ett gäng blandade bokstäver som bildar ett ord i en av kategorierna. Mycket roligt. Sen ska jag levla ponnyn lite och kanske resultattävla innan jag går och lägger mig. Är sååååååå trött och har varit det sen jag vaknade haha.
 
 
Gud på tal om ingen ting så är jag så sugen på halloween nu,
fatta att jag haft mitt halloween smink i snart ett helt år!?
 

 


Raggmunk är bäst!!!!!!♥♡♥♡♥♡

2014-10-07 // 15:10:53

Word scramble är jag sämst på. Jag kan knappt om det står häst. Meno rä sätb hehe kastade om bokstäverna där. Ser du vad det står? Isåfall grattis då är du typ bäst i världen. Eller ja om du ser på en gång. Och på tal om inget så längtar jag också till halloween och jul också. Asså ända sen igår har jag tänkt på pepparkakor julafton paket snö apelsiner julgodis att åka skidor mm eller inte bara andra saker jag har tänkt på är dig Cilla Sture Janni hästar kloker sofiii mm. Nu tog allt slut vet inte om jag kan skriva nåt mer. Puss puss o kram iaf ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡♡♥♥♡♥♡♥♥♡♥♥

2014-10-07 // 16:17:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback