» Midnightqueen «

I morse innan uppdateringen var jag ute med Queenie. Hon är under igångsättning nu och i morgon blir det ett rejält pass och sen är hon redo att ge sig ut på banorna igen. Måste verkligen ta mig en funderare kring vilka hästar jag ska ha kvar i stallet. Vet att Kingen är prio ett (såklart), Även Fireflame och Queenie kommer också bli det. Men innan helgen kommer nog Nightwhisper, Tigereye och Bigbrother skickas till hästön för lite lösdrift. Vi får se helt enkelt men jag gillar inte att ha mycket hästar hemma, har helst en lixom haha.. Men jag saknar även min lilla Moondancer som varit på lösdrift sen i sommras. GAH... Denna kärlek till pixelhästar alltså.. Men nu har jag svävat iväg som attans, egentligen skulle jag skriva om kvällens möte men mitt fraps har inte varit igång under hela kvällen så har INGENTING att visa.. Bajs.
 
Så ni får se min snygga framtids tävlings häst Midnigtqueen istället.
 
 
 
Typ dör, hon ser ut som silke? Snyggajävlahäst
 

 
Min lilla Moondancer som befinner sig på hästön, hon vill nog värma hovarna i stallet nu... Awww.
 
 
 
Känns som när man var liten och ville ha alla gossedjur i sängen för att ingen skulle känna sig mindre älskad.
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback