» Morning! :) «

Tjenixen, hur mår ni? Jag mår bra. Idag ska jag plugga hela dagen (som vanligt) och sedan ska jag ta mig ut och träna lite. Efter det ska jag försöka få ihop en filmning till JV och sedan är det dressyrtävling inom klubben ikväll.
Vi har varm och kallblodsdressyr ikväll vilket betyder att de bara får rida de tyngre hästarna. Tinker, Nordsvensk, frieser, frisisk sporthäst och andalusier. Woop! Kommer bli as najs tror jag.
 
Men ja hurrni vi får höras senare helt enkelt! :)
 
 
Gårdagens kram vart bred och kaos, det var nämligen någonting i grottan som inte lät oss komma nära varandra. FNYS
 



åhh träna det var så läääänge sen jag verkligen tränade. Jag har ridit men inget mer. Förut för några veckor sen var jag ute och sprang och tränade på ett utegym med en av mina vänner typ 2 gånger i veckan men nu är det så kallt och hemskt väder så det är inte roligt längre fattar inte hur du kan vilja gå ut. Filma till jv mm myyyyys vad jag längtar jag vet ju ingenting har ingen aning om vad den ska handla om!! Spännande <3 Haha rolig tävling jag skulle tagit min tinker den är så söt!!! Ja men hur gick det? Vann ni eller förlorade ni? Puss o kram <3 <3

2014-10-27 // 08:46:17

åhh träna det var så läääänge sen jag verkligen tränade. Jag har ridit men inget mer. Förut för några veckor sen var jag ute och sprang och tränade på ett utegym med en av mina vänner typ 2 gånger i veckan men nu är det så kallt och hemskt väder så det är inte roligt längre fattar inte hur du kan vilja gå ut. Filma till jv mm myyyyys vad jag längtar jag vet ju ingenting har ingen aning om vad den ska handla om!! Spännande <3 Haha rolig tävling jag skulle tagit min tinker den är så söt!!! Ja men hur gick det? Vann ni eller förlorade ni? Puss o kram <3 <3

2014-10-27 // 08:46:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback