» Plugg på schemat! «

Tja tja bloggen!
Vad tyckte ni om gårdagens uppdatering? Sög... Nejmen alltså för er som inte upplevt halloween på SSO är det ju kul, men att få samma uppdrag som förra året och inte ens få xp för dem.. BLÄ. Dock uppskattar jag att de inte är samma masker osådär, lite nytt smink (forever vampyr så spelar ingen roll) och kläder. Så helt missnöjd är jag inte. Men ja hade väl hoppats på nått mer, och bli level 16.. Jajaja vi är så jävla bortskämda på SSO..
 
Men ja helt enkelt en plugg torsdag och ikväll är det lite resultattävlingsevent. Men vi får höras senare hurrni, i morrn blir bloggen lite roligare iallafall! :) Ni kan skicka in era gissningar till "gissa bilden" tävlingen till 12.00 i morgon och så tänkte jag att jag presenterar vinnaren vid 17. Jag och Annie styr och ställer i klubben i helgen så kan förhoppnigsvis bli en del busigheter.
 
 
Glöm inte hälsa på PI nu under halloween, vår enda riktiga häxa på Jorvik! :D
 



Tycker lite som dig, var lite tråkigt med exakt samma uppdrag, men däremot så älskar jag halloween tävlingen så lite glad får man väl vara xD

2014-10-30 // 14:57:06

Jättekul!

2014-10-30 // 15:05:47

Det var inte så rolig halloween. Exakt samma som förra året förutom att det var lite annorlunda belöningar, men annars lika. Tycker de borde ha slängt in något nytt eller typ lite xp... hihihihihi nej men vem känner inte för att bli level 16 nu?? Jag har varit i level 15 sen 2.a februari 2014 och det är ju ganska länge tycker jag men sen finns det ju många som har varit det ännu längre i typ mer än 1 år. Min kompis Ebb blev lv 15 typ nån månad innan mig eller vänta kollar så här ebb blev lv15 några dagar innan 25.e i januari. Så ändå inte så jättelänge men redan när jag började spela 29.e juli 2013 så var det vissa som var i level 15 tänk de om de fortfarande är i level 15 lixom mer än ett år!! Kanske ett och ett halvt då hade jag typ tröttnat tror jag. Jag vill gärna ha uppdrag att göra och förut så hade jag typ 6 per dag eller mer. Vill ha lite uppdrag nu också! Ja Nemo det måste varit jättelänge sen jag så det men glöm inte att jag älskar dig puss puss ♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Hoppas på uppdrag på onsdag! :D
Courtney Silverhill

2014-11-01 // 10:34:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback