» Redigerar «

Hej på er! Det är något fel på blogg.se? Jag kan inte göra fet text eller centrera eller någonting. Verktygslådan är borta.. :( Jaja jag sitter och redigerar nu innan jag ska börja plugga, försöker bli klar med avsnitt två woop! Tänkte hmm ska jag in på SSO och resultattävla eller ska jag redigera? Det gäller att prioritera och det blev helt enkelt redigering. Senare blire SSO dock, en ridlektion väntar och ha skojj med drakarna helt enkelt. Hoppas ni har en bra måndag så hörs vi later aligator! :D Alltså fulaste inlägget ever haha.. Vill alltid ha centrerat med fet hälsning osv.. blää.. Inte ens bilder går att lägga in? Och mina mellanrum försvinner så allt är en smet haha.. Är det bara jag som ha problem eller är det flera?


Testade du att uppdatera sidan? :o

2014-10-27 // 11:10:46

Ville bara säga att något jag tycker är bra med din blogg är att du bloggar både ur IRL och SSO perspektiv och det är jätte intressant att läsa, så fortsätt så! :D

Kram!

Svar: Tack! :D
Courtney Silverhill

2014-10-27 // 15:49:03

Det brukar hända mig också och man blir verkligen så himla irriterad. En dag hade jag planerat typ 3 inlägg men det gick inte att klistra in bilder eller göra nåt sånt så det blev inga inlägg alls :( Bloggen stod tom hela dan tråkigt för de som gick in på bloggen. Jag menar när man kommer in på en blogg vill man gärna ha nåt nyt att läsa för att inte tröttna och gå in mer sällan så det är jättehemsk när alla funktioner försvinner. Hoppas de funkar snart igen för dig Puss puss och kramizzzzzz juste kan inte göra hjärtan :( <3

2014-10-27 // 20:23:05

För mig har det inte krånglat alls, förutom mina tidsinställda inlägg som är dumma som vanligt -_-

2014-10-28 // 03:07:21
» Sam

Nattstad är ganska bra

2014-10-29 // 13:24:28
» Sam

oj..lite random..lol

2014-10-29 // 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback