» Saknar som fan! «

Min EmoNemoÖ <3
Så mysigt att bygga med sture och förbereda inför kriget. En vacker dag kommer jag att sparka ner Berit från tronen. Dock måste jag verkligen fixa ny mic när servern kommer upp och vi ska fortsätta bygga, jag orkar inte ens lyssna alltså jag låter hemsk! Men åh ja vill verkligen filma mer MC. Men det kan jag inte göra förens Kims server kommer upp igen vilket jag förstått kommer ta ett tag... Saknar ni MC?
 
 
 
 



» hur!?

heej nemo! <3 hur gör du mc bilden sådär? asså att de kan röra sig.

Svar: Googla på minecraft wallpapers :)
Courtney Silverhill

2014-10-17 // 15:07:47

Saknar MC väldigt mkt! :D

2014-10-18 // 20:14:19

Aa saknar MC som fan! D: Hoppas servern kommer upp snart :)

2014-10-18 // 23:15:43

Om jag saknar MC? Ja det gör jag fast det är ändå lite skönt. Förut när servern var uppe så kunde ju alla på sso få komma in och jag ville verkligen men jag hade ju inte mc och har inte det nu heller och det kändes inte så kul men visst saknar de jättemycket. De var lixom mysigt och roligt och man såg fram emot det. Men om de skulle börja komma nu så skulle jag få panik för skulle inte hinna alls nåt jag skulle hinna allt lite halvt och det är idols fel. Om idol inte fanns skulle jag ha typ 4 timmar extra varje dag asså jippie men nej idol är för bra jag är beroende kan inte ens överväga att se på det mindre, men även om jag inte kommer in här och kommenterar hela tiden så får du inte glömma att jag älskar dig och tänker på dig. Det var ju du!! Jag drömde om dig det måste ha vart du eller nej en blandning mellan dig och Cilla ¤ hatar att jag inte kan göra hjärtan. Pussizzz <3

2014-10-19 // 20:45:06

När kommer ni göra ett nytt avsnitt? Och kan ni inte göra ett till avsnitt när ni visar runt på Sneaky Dragons gård? SAKNAR MC!:)

Svar: Mee to :) servern är tyvärr nere fortfarande..
Courtney Silverhill

2014-11-12 // 15:29:19

Hej! :)

Man kan ju typ spela på er Sneakydragonsgård och ha sin häst där, jur kan man ''komma in''? :)

2014-11-22 // 22:28:57

Vilket texture pack andvände du i dina videos? Det är såå snyggt.

Svar: Equanimity! :)
Courtney Silverhill

2014-12-31 // 16:10:33

Hej tänkte bara kolla ifall om servern är tillbaka för saknar era videos som ni gör där!:)

2015-01-20 // 17:46:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback