» Sanning och konsekvens. «

Hej på er <3
Idag har jag haft väldigt mycket att göra med skolan och suttit med klubbens hemsida, sen har jag typ däckat. Är så trött så att tårarna rinner och jag sitter typ och gnäller o fnissar på ts. Bättre bloggning i morrn igen!
Snart ska jag va med på event med klubben iaf, blir lite sanning och konka. Hoppas jag inte behöver göra nått jobbigt hehe. Har typ inget roligt att berätta egentligen, ni ska få lite mer info om min nya ponny oså också. Men det tar vi nog i morgon! Någon annan som köpt ny häst nu under födelsedagsveckan?
 
 



Jag köpte skimmel ponnyn från fp igår c;

2014-10-02 // 21:39:17
» Diana

I tisdags (vet inte om det räknas dock) så köpte jag en frieser

2014-10-03 // 07:42:39
» Em

Hejj Courtney!:D

Jag köpte en nordsvensk, idag:D
Hon heter Rosebelle.

Men jag är väldans lat när det gäller att levla!
Har du några ideer eller tips på hur jag kommer att orka levla, för det tog typ 100000 år för mig att levla min Frieser:3

Tack i förhand:)

Svar: Hej! :) Åh vilket härligt namn. Alltså jag är likadan men nu när jag levlar med folk från klubben så är det mycket roligare! Testa att levla med någon eller ta tid när du levlar och tävla mot dig själv.
Kram!
Courtney Silverhill

2014-10-03 // 15:03:58

Inte än... nej jag har inte köpt en häst ÄN. Jag är säker på att det blir en tinker snart. Men först ska Ellie få åka på semester. Jag vill inte ha mer än 5 hästar hemma för då blir det så dyrt med mat. Jag försöker få max antal och just nu ligger jag på 6000 eller nåt. 4000 kvar det är bara att tagga med mina hästar. De blir glada idag så då går det lite fortare. Ja typ 28 sekunder snabbare om jag bara tar den korta rundan annars typ 50 sekunder hehe mina konstiga uträkningar inte en aning om de stämmer. Jag hoppas att jag sparar lite mer tid än uträknat för ehh en minut spelar ju ingen roll. Pussizzzzz o kramizz♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♥

2014-10-04 // 09:03:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback