» Servern mår bra.. «

Ja här står jag fastfrusen.. Servern är så jävla buggig. Tar 100 år att gå in i HS, åka transport, byta kläder, och man fryser fast efter varje tävling. HEJJA!
 
 



Jag är nu förvandlad till vampyr tack tack ;3 <3

2014-10-29 // 17:33:43

Mm jag vet jättehemsk asså det var riktigt jobbigt att spela och jag fick fatal 15 gånger men det var nog inte så många som orkade vara inne och tävla då för jag lyckades på bäst resultat på några stycken :) Det var iaf något positivt. Asså fy jag å en typ biskvi och nu har jag ont i magen gillar inte biskvier :( Men asså har inte mått särskilt bra idag orkar inte riktigt skriva så svårt att förklara men aja. Puss puss jag hoppas vi ses snart <33<<333

2014-10-31 // 16:40:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback