» Snygging! «

Hej! Ska strax gå ut och gå en sväng och handla. Sedan blir det plugg hela dagen igen, och så kommer hela veckan se ut. KUL. Ja alltså det är rätt skönt egentligen, men jag får fan ingen tid till JV alls just nu känns det som. Ikväll är det ett gissningsevent med klubben, spännande! Inte säker på att jag ska vara med men kanske, låter skojj iaf. I morgon då.. Då är det dags för tävling mot pink bullets, tror vi kommer ha jätte skojj :) Ska bli så roligt att se tävlingslaget på dressyrtävling för första gången, hihi.
 
 
 
Hade jag vart med i laget hade fireflame varit min dressyrhäst, hon är ju såå snygg alltså.
 
Igår var vi ute en sväng och lunkade runt litegrann, älskar denna häst verkligen!
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback