» SSO abstinens! «

Godmorgon på er. Hur mår ni? Jag är en blandning av seg och pepp, skulle kunna sitta och redigera hela dagen men är samtidigt så sugen på att shoppa och gå till frisören, och typ ta en riktigt lång promenad. Hmm.. Ja vi får nog se vad det blir. Men idag är ju typ bästa dagen för redigering eftersom klubben tar en del tid på vardagskvällar. Ja vi får se, jag kanske hinner med lite av varje :) Sen ska jag in på SSO och pussa på mina hästar och resultattävla lite, var några dagar sedan nu. Nä fy nu blev jag hungrig, vi hörs sen så får vi se vad fan jag hittar på!
 
Vad gör ni denna söndag?
SSO, bio, shopping, match? 
 
 


Ska till en kompis! :D

2014-10-26 // 10:29:40

Vad är abstinens?

2014-10-26 // 10:46:52

Ska städa långsamt här hemma!
Sen ska jag på dejt igen på kvällen ;p

2014-10-26 // 11:23:19

Har varit på konfirmationsläger hela helgen så jag kom precis hem! :)

2014-10-26 // 15:49:16

Jag ska på rid läger kl halv 8 på morgonen imorgon :P

2014-10-26 // 21:29:53

Fyller år!!!!

2014-10-26 // 21:58:41

Mår bra? Hmm nje är typ sjuk och längtar så mycket efter Cilla som jag aldrig fick träffa igår... saknar henne så himla mycket!! ♥ Ja vad jag gjorde i söndags? Ehm juste jag var i stallet på morgonen hemma i några timmar och stallet på eftermiddan/kvällen. Men idag ska jag nog bara vara hemma och mysa med lite sso , idol, bloggar och kanske se en film. Måste plugga lite också har läxa till på måndag onsdag och torsdag :/. Annars ska jag inte göra nåt speciellt. Puss puss♥♡♥♡♡♥♥♡♡♥♡♥♡

2014-10-29 // 07:23:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback