» Vinnare av min lilla bloggtävling! «

 
 
Och jag som trodde att bilden var svår hahah.. Jag tycker ju det ser ut som en shopping peng som jag redigerat in på random ställe, men NOPE. Ni är inte lätta att lura minnsan ;)
 

 
Vinnare av tävlingen är supersnabba Alison Eastweb som bloggar på Eastweb.blogg.se
I sin blogg skriver Alison om sitt liv som vampyr på SSO, allt ifrån åsikter, redigeringar, klubbevents och bilder. Alison är med i klubben "Helpful stars" fast med ryska bokstäver. Tycker ni ska ge bloggen en chans!
 
 
 
Klicka på bilden för att komma till Alisons blogg!
 



:OOO Tack :D

2014-10-31 // 17:04:59

Vad var det för något? Skulle vara tacksam för svar :)

2014-11-02 // 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback