» Den hemliga gästen! «

Kim var galen, han behövde filma. Jag behövde sminka mig. Vad gjorde vi?
Jo jag satt med på ts genom telefonen medans jag sminkade mig och alla från SD säger att jag låter så himla annorlunda genom telefonen så jag tänkte att då får jag höra det också! haha.. Dock tycker jag att jag låter typ lika dant iallafall när jag skrattar, annars lät jag typ lite hesare? Men ja haha jag känner igen mig iallafall. Så då tänkte vi att vi säger att jag är en hemlig gäst så att alla hans fans fick gissa! haha asså ja humorn ibland...
 
 
Känner ni igen mig?
 

 


Hörde att det var du när du skrattade!xD

2014-09-23 // 20:31:25

trodde typ att det var din syster eller något.
:D

2014-09-24 // 14:52:52

Haha så roligt att jag hamnade med på ett hörn också! ;)

Svar: Haha :D
Courtney Silverhill

2014-09-25 // 12:39:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback