» Efterlyser klubbar! «

Är du klubbägare, ledare eller kanske medlem i en hyffsat aktiv klubb?
Jag kommer starta upp ett tävlingslag i Sneakydragons nästa vecka. Jag behöver därför andra klubbar att tävla emot. Jag har färdigplanerade tävlingar och färdiga dressyrprogram som vi kan använda oss av. Det enda du måste ha med dig till tävlingen är 5 ekipage, inte mindre! Ett tips är att ha ett par reserver ifall något ekipage inte kan ställa upp. Du behöver alltså inte äga/vara med i en jätte stor eller känd klubb utan det räcker med de 5 ekipagen som ska delta. Om våra klubbar möts och allting går bra så är det inte omöjligt att vi fortsätter tävla mot varandra fler gånger. Låter det här bra? Tveka inte att höra av dig så planerar vi någonting, jag har en tanke att möta 1 klubb i månaden (någon månad kan det bli 2). Så vi har gott om tid på oss att planera.
 
Så är du med i en klubb och vill tävla mot Sneakydragons tävlingslag? TJATA på din ägare.
Är du ägare eller ledare i en klubb och vill tävla mot oss?
 
Posta mig på SSO eller maila mig på: [email protected]
 
 



Detta verkar spännande. Jag ska prata med ledarna för klubben och jag är ju ridlärare så det kan ju vara en fördel. Dock är klubben inte jätteaktiv just nu det är i och för sig mest ledarna som har problem med eventen osv. Men aja det ordnar vi upp så om några veckor är vi säkert redo. Jag mailar ifall det blir aktuellt :) Som jag hoppas och tror. Puss puss ♥♥♡♥♥♥

2014-09-15 // 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback