» Event dags! «

Nu jeklar ska de tävlas, dock inte hämtat hem en tävlingshäst utan jag rääcar runt på min starthäst idag heh... Kanske inga rekord som kommer slås där inte men men! Denna vecka är rolig på SSO eftersom jag inte riktigt håller i nått event förutom att jag planerat torsdagens event med RD, dock ska jag få vara med och leka då också så det blir en lekvecka för min del. I morgon är jag SJUKT taggad för då ska jag få gå på vår ridlärares nya lektion (min förra titel innan jag blev klubbledare på heltid) Jag ÄLSKAR lektioner så det ska bli så himla kul.
 
I morgon ska jag försöka få tid till ett litet YT projekt som jag tror ni kommer gilla. Men mer om det när det drar igång! Kanalen är ju såå tom just nu så jag får ju dåligt samvete... Men nu ska jag gå på event och sedan mysa i sängen med lite serier, så vi hörs i morgon mina fina!
 
 
Min fina lilla Whisper, som jag haft i över 2 år <3
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback