» Event med Rainbowdragons «

I torsdags hade vi ju eventet "Rött som blod" tillsammans med Rainbowdragons. Det var superkul!
Eventet är inspirerat av Diamond Bubbles Company och vi i SD har kört det en gång innan. Man har tävlingskläder på sig och en röd outfit i väskan (dekorationer räknas inte) sedan springer man runt uppe i och runtom fågelskrämsåsen och mördar varandra genom att bjuda in i grupp. Den röda outfiten är liv och du klär enkelt på dig ett rött plagg om du blir inbjuden i grupp.
Tillslut dör du och återvänder till championatet där man samlas.
 
Lite kortfattat helt enkelt, detta event kräver mycket tålamod och gränserna måste vara klara för alla.
Eftersom vi körde "Alla mot alla" vart det en riktigt härlig stämning och jag tänkte inte alls på vem jag skulle mörda utan alla som kom i min väg fick smaka på min vrede. Klarade mig ganska bra och i första omgången var det bara jag och Haley kvar från SD när jag dog. Andra omgången dog jag sist i klubben. Dock var människorna i RD snäppet mordgalnare och lyckades ta hem båda rundorna.
 
 
 
 
 
 
 
Ser fram emot att planera fler event tillsammans med RD. :)
 

 


» Hilda

Hur hör man så det står ''sonya Masterhill pekar på dig'' och ''Du pekar på Sonya Masterhill''? (Mina gubbar :D )

2014-09-09 // 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback