» Förlåt! «

Gud jag har helt glömt bort bloggen, alltså jag har suttit hela dagen med SDs hemsida. Det är nämligen så att jag kommer att starta ett tävlingslag i Sneakydragons, alltså det kommer bli så jävla fett!
 
Om ni vill se vad jag gjort hela dagen och är intresserad av hur detta laget kommer fungera så klicka på bilden nedan. Det är endast medlemmar i SD som kan vara med så jag vill inte
se en massa formulär från er i min inkorg ;)
 
 
Vill få allting klart för nästa vecka kommer medlemmarna börja slåss om platserna i laget. Vi får höras senare helt enkelt, jag ska bara va hemma, äta tacos och kolla lite BB o spela typ. FREDAGSMYS <3
 

 


Har du tänkt på en sak? Eller, du har väl tänkt på en massa saker. Men ändå. På Star Stable (inte för att jag vet hur du ser ut irel) så har du ju blåa ögon. Och oftast går du ju runt i klubboutfiten, som är gul. Alltså blir dessa färger tillsammans Sveriges flagga. Vet inte vart jag ville komma med det hehe. Men du är iaf bäst!!! Du är en stor förebild för mig. Hoppas du har det bra!

Svar: haha de har jag inte tänkt på! ;D Tack, kram!
Courtney Silverhill

2014-09-12 // 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback