» Gårdagens resultattävling. «

Tjoho :)
Igårkväll så tog jag ut Tigereye för lite resultattävling. Det gick prima, och jag fick en del pengar för det. Ligger 5a på bäst någonsin på andra hoppbanan mihihi.. Får fortsätta nöta så jag får bäst någonsin ;)
 
 
 
 

 
 
Idag har jag skola och vet inte alls när jag är klar, men vi får la höras senare. Ikväll ska jag och Annie leka kull med tvist med drakarna, ska bli roligt. Annars har jag inte super mycket planer, ska hjäpa Doris med GÅD så att jag kan börja filma snart... Ni kommer förstå varför en vacker dag :)
 

 
 
 
 
Brukar ni resultattävla? Jag tänker börja lite smått nu när alla hästar är färdiglevlade.
 

 


Börjar med att säga grattis Grattis!! ♥♥♥♥
Såg faktiskt att du låg 1a fast jag såg bara på en bana. Jag tänkte shit Nemo oj brukar hon vara så bra?? Typ shit Omg fett bäst ever. Hms har Nemo blivit en sån här bra nu? Är det bara jag som aldrig får bättre än 3a på idag? Eller har varit 1a på idag typ 2 gånger. Vecka 1 gång. Aja iaf om jag brukar resultat tävla? Ehm inte riktigt. Jag tar uppdraget tävlingen inte tar på resultat tävling men sen så kör jag för att slå rekord om du fattar. Fast jag tar lixom människorna för att få pengar! Måste verkligen samla pengar. Har ca 5000 och har 1 klubb outfit att köpa snart. Måste få max js snart!!!puss o kram o puss !:) <3♥♥♡♥♥♡♥

2014-09-30 // 06:37:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback