» Jakten på tomten! «

Jag och Haley Rainstorm fick för oss märkliga saker en natt, här har vi resultatet :)
 
 
 
Vem tror ni tomten är!?
 
 


HAHAHHA ALTSÅ orkar inte xD

2014-09-29 // 23:31:52

AHAHAHAHAHHA ASSÅ ÄLSKAAAR DITT SKRATT! XDDD

Svar: Hahah ja skämms för jag låter som en häxa!
Courtney Silverhill

2014-09-30 // 15:43:51

Men Nemo vad gjorde ni igår när ni sprang runt i tomtekläder?? Jag trodde först att det var denna fast ni sprang ju runt på vg med julkläder när jag såg er. Så seriöst vad gjorde ni. För man brukar inte springa runt i julkläder i september inte ens på sso.

Sen var det lite irriterande när det pep hela tiden. Man vill ju höra vad ni säger, eller åå vill man inte det man vet ju aldrig.
Det var väldigt flummigt och roligt också hihi puss o kramizzar♥♥♡♥♥

2014-09-30 // 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback