» Lektions dags! «

Nu är det dags för vår nya ridlärare Karins första lektion!
Jag tar med mig Fireflame som blev färdiglevlad för några dagar sedan, hon behöver bli pålitligare i terrängen.
På Karins terränglektion är skyddsväst, hoppsadel, stövlar, hjälm och ordentliga benskydd ett krav.
Säkerheten först! Me like.. Önska oss lycka till!
 
 



Karin har varit ridlärare i Rainbow Dragons, hon är jätte duktig :)

2014-10-01 // 16:37:17

Åå fett kul med terränglektion :) Det har jag aldrig testat. Måste verkligen göra det någon gång! Verkar jättekul men jag har ingen aning om hur man skulle kunna göra... man måste ju ha nån som kan. Det är lixom problemet för mig. Det är ju bra att ni ska ha skydd också även om man inte kan ramla av och skada sig på sso. Pussizzzzz o kramizz ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2014-10-02 // 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback