» Min tisdag. «

Idag började jag dagen med lite plugg, sen tänkte jag ta en promenad och handla lite osånt. Men när jag ätit lunch så vart jag så himla hängig. Ont i huvudet, snorig och jag kände ba neej nu räcker det. Gick och la mig i sängen lite och efter en stund gick jag och satte på en tvättmaskin och i väntan på den så satt jag ute och solade lite. Plockade lite vindruvor och äpplen så idag har jag ätit typ 1kg frukt + att jag tog ett shotglas och fyllde med citronsaft. Nu måste jag ju bara bli frisk alltså, jag orkar inte må såhär längre. Nu har jag ju inte feber och är dödssjuk som förra veckan men att gå runt o va hängig, alltså näeh.. Bäddade ner mig i sängen en stund till och internetshoppade lite myskläder att ha hemma, ni vet typ lite snyggare mjukisar, mysiga tröjor, sockor.. Nu är jag duktig och för över bilder från min iphone till datorn, rensar och ska uppdatera den. SKÖNT!
Juste jag har även redigerat en liten stund hihi.. Hur har er dag vart?
 
 
 
Om en timma drar min andra uttagning igång också, undra vem som tar hem segern och en plats i laget idag!?
Det här är sååå spännande altså.
 

 


Jag har jobbat på en avdelning jag inte satt min fot på i... 2 år kanske?
Träffade en bekant, vars son och jag har gått i samma klass, fick träffa nya personal jag inte träffat förut och en ny vikarie.
Jag hade en toppen stund även om jag bara var där 5 timmar. Hoppas jag får komma tillbaka snart till dom! :D

2014-09-16 // 18:15:10

Alla var dumma mot mig i skolan och det var äcklig mat....sen hade jag glömt nycklarna hem så kom inte in! Fick vänta till pappa kom hem halv 6! Sen loggade jag in och blev mobbad för mitt namn "blomland" igen....när jag började chatta ned alla vännerna blev det bra! Ja, min dag var väl sådär!

Svar: Åh.. :(
Courtney Silverhill

2014-09-16 // 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback