» Min torsdag. «

Jag började med att ta en powernap från 7-12 haha.. Bra där! Sen satte jag mig vid datorn och levlade, mitt i levlingen kommer berit in på TS och morrar åt oss, så då vare bara o sätta sig i filmkanalen och köra. 2h senare sitter jag här och undrar vart dagen tog vägen. Nu ska jag sätta upp mitt smutsiga hår och gå o handla, kan inte leva på färdiga pannkakor längre, jag behöver lagad mat. Ikväll är det ponnygalopp på schemat!
 
Redigerat - Oså gick jag och köpte kebab, hejja Nemo...
 
 
 
 
 
Filmade en del spännande uppdrag idag och Sture och Kim bestämde sig för att lura skiten ur mig, så himla elaka! Hur? Det får ni se i kommande avsnitt. Nej nu går ja till affären, puss på er!
 



Vad heter det där TS egentligen?

Ba undra :)

Och hur kunde du flyga sådär? Det va jätte häftig!

Svar: Teamspeak :) Och jag råkade rida in i en typ kulle som kastade iväg mig haha.
Courtney Silverhill

2014-09-11 // 20:00:08

Åh vill också hänga med på era levlingsrundor.

2014-09-12 // 01:35:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback